Zoveel dingen te doen...
Met samen verdiepen bereik je het meest.
Translate
zondag 17 maart 2013
Zondagavond en nog zoekende
Morgen beginnen we met de verdiepdingen. Heb er zin in. De voorbereidingen lopen echter nog niet zo soepel. Heb een nieuw blog aangemaakt, maar heb eigenlijk geen idee meer hoe je die verder inricht. 3 jaar geleden best wel veel gepost op mijn 23 dingen blog. Maar zo kom je jezelf weer tegen... Veel kennis zakt weer weg.
Zal vanavond nog eens kijken of ik nog wat kennis op kan halen.
Zie jullie morgen, 10.00 uur!
Best wel trots op de nieuwe inrichting van de bibliotheek:
Voor zover het me nog helder voor ogen staat, had je eerst een andere lay-out en is dat deel gelukt, toch? Zo niet, dan hebben we daarvoor een handleiding geschreven. Kijken of je blog net zo mooi wordt als jullie bibliotheek.
Goed begin Robert! Leuk, hoe je je blog hebt vernieuwd! Tot morgen!!
BeantwoordenVerwijderenVoor zover het me nog helder voor ogen staat, had je eerst een andere lay-out en is dat deel gelukt, toch? Zo niet, dan hebben we daarvoor een handleiding geschreven. Kijken of je blog net zo mooi wordt als jullie bibliotheek.
BeantwoordenVerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
Verwijderen