(Nog) geen trotse bezitter van een smartphone of tablet. Had ook even geen tijd om die van Ilse of mijn kinderen voor dit ding 5 in te zetten. Wat ik met twitter had (nu niet meer!) heb ik nu met dit programma. Flickr had ik al niets mee bij de 23 dingen. Instagram heeft mij ook nog niet voor zich gewonnen. Foto's maak ik nog steeds om er later zelf van te kunnen genieten, en misschien de diashow op televisie voor familie en vrienden (of op het touchscreen voor mijn collega's...).
Maar goed, toch alle stof doorgenomen en veel te weten gekomen van Instagram. Bedrijven gebruiken het ook voor Marketing. Toch ben ik nog niet overtuigd. Bewerkte foto's delen met anderen en hopen dat ze een goede review krijgen... Misschien leuk om eens te proberen als bibliotheek. Vooralsnog denk ik dat twitter en facebook de komende tijd belangrijker zijn om als bibliotheek aanwezig te zijn. Meer informatief en meer gebruikers (op dit moment). Dus eerst t&f nog beter en professioneler maken als bibliotheek. En dan als er nog tijd beschikbaar is en Instagram (of een soortgelijk programma) steeds gangbaarder wordt bij sociale media likers... Dan...
Ik denk dat je het te zwart wit ziet. Instagram is een app die je kunt inzetten om foto's snel op Twitter en facebook te plaatsen. De integratie is erg makkelijk en het geeft je d mogelijkheid om snel een filteren kleuraanpassingen te maken. Dat maakt het juist erg makkelijk en tijdsbesparend m in te zetten. Daarnaast heeft het eigen sociale functies, maar die zijn niet verplicht. Persoonlijk kun je jouw foto's op privé zitten, dus daar heb je dus ook mogelijkheden voor.
BeantwoordenVerwijderen